Obraz - Akt kypré ženy. Autorem je malíř Karel Svoboda. Signován a datován vlevo dole - viz foto. Obraz galerijní kvality a velikosti. Na první pohled je vidět, že Karel Svoboda si dal na tomto obraze záležet, jedná se o velmi kvalitní dílo.
V případě Vašeho zájmu jsme schopni zajistit věnování přímo od autora, nebo domluvit portrétování Vaší osoby či Vašich blízkých.
Rozměry bez rámu cca 95 cm x 73 cm, rozměry včetně rámu úctyhodných cca 100 cm x 78 cm. Rám je zdobený. Jeden z největších obrazů, který jsem od tohoto malíře viděl v prodeji. Osobitý styl malby - pastózní olej, je nanášený v několika vrstvách špachtlí na desku. Celkový stav - viz foto. Technologie jeho tvorby vyžaduje delší časový prostor. Pracuje špachtlí, s odstupem času ve více vrstvách, proto jsou všechny jeho obrazy tak plastické a malba pastózní. Je to jeden z autorů, u kterých je styl natolik signifikantní, že na první pohled poznáte jeho malířský rukopis.
Obraz byl namalován v roce 2003.
Pokud chcete kvalitu, budete spokojeni. Výborná investice do umění, dílo takto kvalitního malíře bude zřejmě časem stále stoupat na ceně. Originalitu díla plně zaručuji vrácením peněz.
Bude šperkem ve Vaší sbírce a úžasnou dekorací každého prostoru.
Svoboda Karel
* 12.3.1939 Praha
malíř
Absolvoval strojní průmyslovou školu v Praze. V letech 1959-1963 soukromá studia u profesora Gabriela, ak. mal. Kettzeka. 1987-1989 konzervatoř Středočeského kult. stř. - obor malba, kresba, grafika - u ak. mal. L. Kašpara, ak. mal. V. Palečka a ak. mal. J. Šafránka.
Malíř ctí barvu jako hmotu, pracuje se strukturami výhradně špachtlí, která umocňuje sílu jeho výtvarného projevu a posunuje ji do stále specifičtější osobité polohy. V podstatě běžný námět pro obraz je pro autora záminkou stát se režisérem rozehraných příběhů, dějů, tvarů a je pouze vhodným prostředkem pro vyjádření obecných životních hodnot, vlastních úvah o světě, reflexí vnitřního světa autora. V jeho tvorbě je figura nositelkou myšlenky, představy, nálady i snu. Drobný detail na pozadí mnohdy zachycuje přítomnost, v které žijeme. Zastavení a odpočinek pak pro něj představuje zátiší, která jsou tichými společníky v běhu času. K jeho specifikům patří přiznaný obdiv a inspirace pantomimou.
Od roku 1975 hojně vystavoval. Samostatně například 1980 - Modrý pavilon Praha, 1981 - OKD Praha 4, 1984 Neratovice, 1986 Sázava, 1991 - Praha Klub techniků, 1992 - Stuttgart SRN, 1993 a 1994 Galerie U sv. Martina, 1997 - Uhlířské Janovice atd. Také absolvoval řadu společných výstav například 1975 - Sázava (s ak. mal. L. Musilem), 1981 Bratislava (skupina KORPUS), 1982 Berlín (skupina KORPUS), 1984 Sázava (Sázavský pavilon), 1990 a 1991 Praha (Strahovský pavilon), 1991 Praha (Palác U Hybernů), 1991 Roztoky u Prahy, 1991 Praha (Chodovská tvrz), 1992 Praha (Klub techniků) atd.
Je zastoupen v mnoha sbírkách v České i Slovenské republice, Německu, Belgii, Francii, USA, Japonsku, Tchajwanu atd.
VÝTVARNÍK V DOKUMENTECH:
2005, Slovník českých a slovenských výtvarných umělců 1950 - 2005 (XV. St - Šam).